• امروزه دستگاه زردی نوزادی که از چراغ های LED استفاده می کند برای درمان زردی به کار برده می شود لامپ های این دستگاه زردی نوزادی ۶۰ برابر بیشتر از لامپ های فلورسنت طول عمر و ماندگاری دارند و برای جایگزینی بسیار ارزان ترند. در این دستگاه فتوتراپی ال ای دی همچنین نوسانات در منبع تغذیه بدون هیچ گونه تاثیری بر عملکرد، تحمل می شود. دستگاه درمان زردی ال ای دی به گونه ای همه کاره طراحی شده است و به راحتی با هر گونه تجهیزات مراقبت از نوزاد جدید ترکیب می شود: به راحتی با انکوباتورها، پتوی فتوتراپی و سایر روشهای درمان نوزاد تازه متولد شده هماهنگ و ترکیب خواهد شد.

    از اواسط سال ۲۰۱۵، بیش از ۸۰،۰۰۰ نوزاد با این دستگاه های زردی نوزاد درمان شده اند که ۷۰،۰۰۰ آنها دیگر در معرض زردی نوزادی نخواهند بود. دستگاه های ال ای دی در ۱۵ کشور در حال توسعه در سراسر جهان، از جمله هند، آفریقای جنوبی، نیجریه و پرو، نصب شده اند.

    دستگاه های فعلی پر هزینه اند

    مطالعات انجام شده در زمینه تجهیزات پزشکی در هند و نیجریه و کشورهای در حال توسعه نشان داد که ۹۵ درصد از دستگاههایی که در بیمارستان ها و کلینیک های کم درآمد مورد ارزیابی قرار گرفته اند، استانداردهای آکادمی کودکان آمریکایی را برای فتوتراپی و درمان زردی نوزادان به صورت موثر و قطعی را ندارند. در مراکز درمانی در جوامع فقیر تقریبا ۱ تا ۳ دستگاه فتوتراپی دارای حداقل یک لامپ سوخته یا از بین رفته می باشد. لامپ های فلورسنت که معمولا در دستگاه های فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند، حدود ۱۵ دلار برای هر لامپ هزینه به دنبال دارند و ماندگاری آن ها نیز تقریبا چهار ماه طول می کشد. بسیاری از بیمارستان ها مشکل پیدا کردن این لامپ ها را دارند و با استفاده از دستگاه هایی که به طور متوسط از ۶ لامپ استفاده می کنند، به سادگی نمی توانند لامپی را جایگزین آنها نمایند.

    در این بیشتر مراکز درمانی در این کشور ها به ندرت فتوتراپی موثر می توان یافت.

    در واقع تنها ۵٪ از این فتوتراپی ها می تواند به درمان موثر زردی نوزادان بپردازد.

    برای دریافت فتوتراپی موثر توسط همه نوزادان، دستگاه زردی نوزادی برلیانس برای بیمارستان هایی طراحی شده است که کودکان مبتلا به این بیماری را درمان می کنند. این دستگاه کاملا مناسب برای بیمارستان هایی است که از نظر مالی نمی توانند هزینه نگهداری و تعمیر دستگاه زردی نوزادی گرانقیمت فعلی را بپردازند.

    به این ترتیب همه نوزادان می توانند از یک درمان موثر و قطعی بهره مند شوند.

    طراحی دستگاه زردی نوزادی کم هزینه

    • فناوری جهانی
    • طول موج ۴۵۰-۴۶۵ نانومتر
    •  شدت یکنواخت> 45μW / cm² / nm
    •  منطقه درمان موثر> 1300cm²
    • تکنولوژی SmartTilt
    • شدت نور لامپ های LED  آبی در طول درمان در هر زاویه سر شیب سازگار است
    • انرژی کارآمد
    • این دستگاه زردی نوزادی کمتر از نصف CFL برق مصرف می کند.

    طراحی کامل و ترکیبی

    دستگاه زردی نوزادی برلیانس به صورت همه کاره طراحی شده است.

    این دستگاه زردی نوزادی را می توان با دیگر تجهیزات پزشکی حیاتی مثل

    • پتوی فتوتراپی نوزاد
    • انکوباتور
    • و تقریبا هر نوع وسیله دیگر

    هماهنگ کرد.

    حداقل هزینه تعمیر و نگهداری

    LED های این دستگاه زردی نوزادی ۶۰ برابر بیشتر از لامپهای فلورسنت معمولی (CFL) که معمولا در دستگاه های فتوتراپی استفاده می شوند کارایی و طول عمر دارند. با این دستگاه زردی نوزادی ، بیمارستان ها می توانند بیش از ۲۴۰ دلار در سال برای جایگزینی لامپ های پر هزینه صرفه جویی کنند. همچنین، دستگاه زردی نوزادی برلیانس می تواند طیف گسترده ای از نوسانات قدرت را بدون تغییر در عملکرد دستگاه تحمل نماید.
    طراحی اصلی این دستگاه زردی نوزادی می تواند عملکرد برتر در درمان زردی نوزاد را با مناسب ترین قیمت برای واحد های فتوتراپی برای درمان زردی شدید در بیمارستان های با منابع مالی ایجاد نماید. استفاده از این دستگاه زردی نوزادی به بیمارستان های کم درآمد توصیه می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *